A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

A szolgáltató adatai

Cégnév: Beauty Partner Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Kádár utca 5.

Telefon: +36-1/338-10-47

E-mail: info@beautypartner.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-998212

Adószám: 14640056-2-41

 

Tárhelyszolgáltató adatai

Websupport Magyarország Kft.

1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

support@websupport.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-381419

Adószám: 25138205-2-41

 

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) fogalma: Általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.

 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, területi képviselő vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki előre átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 3 munkanapon belül megtörténik. Kiemelt időszakokban és nem várt rendelésszám növekedés esetén a feldolgozásnál előfordulhatnak csúszások.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás, banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Banki átutalás esetén csak akkor áll módunkban feladni a csomagot, ha folyószámlánkra megérkezett a csomag ellenértéke.

 

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási napját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás napjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

 

Szállítási módok

- Személyes átvétel központunkban (1132 Budapest, Kádár utca 5.)
- Szállítás futárszolgálattal
- Szállítás csomagpontra

 

Kiszállítási idő

Futárszolgálatos szállítás esetén a feladást követően általában 3 munkanapon belül a címre érkeznek. Kiemelt időszakokban a rendelések feladásában előfordulhatnak csúszások.

 

FONTOS! A termékekből készleteket tartunk. Ideális esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak.

 

Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem vagy hibásan ad meg telefonszámot és több e-mail-ünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

 

FONTOS! A futárszolgálat az időpontokra vonatkozó (pl. csak 10 és 14 óra között vagyok a címen) kéréseket sajnos nem tudja figyelembe venni, mert szigorúan kialakított útvonaltervek alapján dolgozik, szigorú időbeosztásban. A vásárlás során (futárszolgálatos kiszállítás esetén) a "Megjegyzés" rovatba kérjük ne írjon eltérő, vagy alternatív címet (pl. 10-13 óráig X címen tartózkodom, 13-16 óráig Y címen tartózkodom), azt a futárszolgálat nem tudja figyelembe venni. Minden esetben a szállítási adatoknál megadott címre érkezik a csomag. Kérünk, olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön, vagy egy Ön által megbízott személy munkaidőben, azaz 8 és 17 óra között (ezen időpontban dolgoznak a futárok) valaki át tudja venni. Ha ez nem megoldható, javasoljuk a csomagpontos szállítási módot, ahol a csomag érkeztét követően a megjelölt nyitvatartási időben bármikor átveheti a csomagot.

 

FONTOS! Az átvétel előtt mindig vizsgálja meg a kézbesítő jelenlétében, hogy a küldemény csomagolásán látható-e sérülés, benyomódás, a csomag nem került felbontásra! Amennyiben igen, ellenőrizze a küldemény tartalmát és sérülésmentességét, a futár ehhez jegyzőkönyvet biztosít, amit mindketten aláírnak.

 

Szállítási díjak

- Személyes átvétel budapesti Nagy- és kiskereskedésünkben: ingyenes!

- Futárszolgálattal vagy csomagpontra: bruttó 1390 Ft

 

20.000 Ft,- végösszegű rendelés felett a futárszolgálatos szállítás díját átvállaljuk.

 

Utánvét díja: 400 Ft

Az utánvét díja akkor is felszámításra kerül, hogyha 20.000 Ft felett vásárol. Utánvétnek számít a futárnál történő kártyás fizetés is. Érdemes tehát előre kifizetnie a rendelését banki előre utalással, vagy a webáruházon keresztül bankkártyával.

 

Külföldre nem szállítunk. Forgalmazói jogaink minden márka esetén Magyarországra vonatkoznak. Amennyiben külföldön szeretne termékeket beszerezni, vegye fel a kapcsolatot a márkák helyi forgalmazójával.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen nem valósul meg és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tart.

 

Oda-vissza szállítás költsége a szállítási díj kétszerese.

 

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele", illetve "visszaküldése" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol, továbbá ezen jogok a termékekre, nem a szállítási költségre vonatkoznak. A szállítási költség alól csak akkor mentesül a megrendelő, ha még szállításra átadás előtt lemondja a csomagot.

 

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

 

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

 

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában e-mailben (rendeles@beautypartner.hu), vagy telefonon kerülhet sor.

 

Online fizetésre vonatkozó kiegészítések

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek-lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

 

Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás jogának ismertetése

45/2014 (II.26) Korm. rendelet.

Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:

a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei: az EU 524/2013 rendelet szerint (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)

b) az áru visszavét jogcímei és lehetőségei:

téves árufeladás esetén a terméket saját költségünkön cseréljük, az esetleges túlfizetést visszautaljuk

c) az árucsere módja és feltételei:

személyesen vagy GLS futárszolgálattal, egyéni elbírálás alapján

d) a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:

online kártyás fizetés, majd lemondás esetén a befizetett összeget visszautaljuk, melynek feltétele hogy a kártyabirtokos megadja a bankszámlaszámát.

Az oldal tetejére