A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát. ÉRTEM
Termékek Menü
Ön itt jár: >

Farmona

A Farmona Natural Cosmetics Laboratory-t 1997-ben alapították Krakkóban, a cég filozófiája vegyíti a legutóbbi kozmetológiai víványokat a gyógynövények tápláló erejével! Termékeik hamar az innovatív, hatásos és magas minőségű natúrkozmetikumokért elkötelezett vásárlók kedvenceivé váltak.

A Farmona jelenleg 450 terméket kínál fogyasztóinak a test-, arc- és hajápolás területén. Ezen kívül az utóbbi pár évben a vállalat kiterjesztette piacát, így mára szépségszalonok részére is kínál professzionális kozmetikumokat melyek többféle igényt is kielégítenek a szépészeti kezelések során. A Farmona minden bőrtípusra ajánl megoldást, amellett, hogy saját masszázstechnikai fogásokkal támogatja a kezeléseket.

2007-ben a Farmona Natural Cosmetics Laboratory működését tekintve új szakaszba lépett, megalapította a Farmona Hotel Business & SPA-t Krakkóban, ahol különböző tréningeket és konferenciákat tart a kozmetikusoknak és a szépészettel foglalkozóknak.

A termékek hatásosságát bizonyítja az is, hogy az elmúlt években a cég rengeteg díjat kapott a munkájáért, többek között:
• Reilable Company
• Business Gazelle
• Quality Mark Q
• QI Quality International
• Krakow Ducat
• Product of the Year
• Fair Play Firm
• European Medal
• Well Seen Company
és ezek mellett sok más olyan díjat is, amik bizonyítják, hogy a Farmona N.C.L. jeleskedik a kozmetikai termékek és szolgáltatások területén.

2012 elején, az első lengyel márkaként GMP (Good Manufacturing Practice) minősítést kapott, ami garantálja a magas minőségű, tiszta alapanyagokat és összetevőket, amiket a termékek előállításához használnak. ISO 22716
A termékek alapjait a természetes aktív hatóanyagok adják, de ezek csak a kezdeti tényezői a vállalat erős tudományos munkájának. A kiemelt fontosságú fejlesztési stratégia előfeltétele annak, hogy az ökológia ne csak egy üres szlogen legyen a vállalat életében, hanem nélkülözhetetlen a szépségipari termékek előállítása során. A környezetvédelmet szem előtt tartva a vállalat csak megújuló erőforrásokból szerzi be alapanyagait, és követi az organikus termékek előállítására vonatkozó szabályokat.

Rendezés: